Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ











ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1958.Τελειώνοντας το Λύκειο ασχολήθηκα με την γραφιστική,φωτογραφία και το μοντάζ δουλεύοντας στο ατελιέ γραφικών τεχνών της ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ. Απο την μεγάλη γκάμα των γραφικών τεχνών με συνεπήρε η βιβλιοδεσία.Κοντά στον πατέρα μου που προίστατο στο τμήμα βιβλιοδεσίας μαθήτευσα,γνώρισα και αγάπησα τη σημερινή μου δουλειά.Το 1980 δημιούργησα την δική μου επιχείρηση ασχολούμενος αποκλειστικά με την καλλιτεχνική βιβλιοδεσία.Η μεγάλη αγάπη μου για την καλαισθησία του βιβλίου,μου έδωσε το έναυσμα για περισσότερη μόρφωση και τέχνη πάνω στο αντικείμενο.Έτσι παρακολούθησα σεμινάρια σχετικά με τα χημικά στη συντήρηση χάρτου και δέρματος ,και επιμόρφωση της τέχνης,μεσω του ΕΟΜΜΕΧ για επαγγελματίες.Το 1985 η επιχείρηση γίνεται εταιρία οπου λειτουργεί εως σήμερα συγκαταλέγοντας ως πελάτες της Νομικούς,Νομικές εταιρίες,Εκπαιδευτικά και Τεχνολογικά Ιδρύματα, Πρεσβείες, Τράπεζες, Βουλή των Ελλήνων κ.λ.π.Είμαι μέλος της Β.Ε.Κ.Β.Α. και ΑRA GREECE και έχω λάβει μέρος σε πολλές εκθέσεις καλλιτεχνικής βιβλιοδεσίας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΒΙΒΛΙΩΝ 
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ:DESCRIPTION OF THE COLLECTION OF ANCIENT MARBLES IN THE BRITISH MUSEUM;WITH ENGRAVINGS 1830 Για την ελληνική γλώσσα σ'όλο των κόσμο:ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ : Εκδόσεις DIOPTRA PUBLISHING, 1995
Δερματόδετη βιβλιοδεσία με με ελληνικο κατσίκι, διπλά εξώφυλλα, βαμμένο με κάσια και χρυσό και ντυμένο με κόκκινο βελούδο με μικρογραφίες μαρμάρων, βιομηχανικές μαρμαρόκολλες και κεφαλάρια.

ΑΡΧΑΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ : Εκδόσεις ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ-2002
Δερματόδετη βιβλιοδεσία με ελληνικό κατσίκι, επιζωγραφισμένο ανάγλυφο, δερμάτινα κεφαλάρια

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
afoipanagiotara@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου